söndag 4 december 2011

En Salsa med Elfas VD - kan väl inte va så svårt.....

 Jo i fredags skulle jag ju utföra ett galet uppdrag.

I mina ögon var det galet eftersom jag inte är nå´t proffs och aldrig har gjort sån´t där förut och inte känner karln. Andra kanske tycker att vadå det är väl inget, men jag kände att wääääää vad har jag gett mig in på?!?

Jag vet inte vad som fick mig att tacka ja till uppdraget, men jag tror det var att hon som bad mig alltid ställer upp på det jag behöver hjälp med. Och jag är glad att jag gjorde det, det var faktiskt rätt kul :).

Elfa är ju inget litet företag och de hade inte el liten julfest och där skulle jag då skrida in till salsamusik, ragga upp vd och ta med honom upp på scenen och dansa en hel låt salsa där med honom. I ett sån´t läge kan mycket gå snett, där absolut ingen mer än de som gett mig uppdraget visste något - finns ju en viss risk att en fru/flickvän kan reagera (man vet ju inte, finns ju så mycket konstiga tjejer) på ett obehagligt sätt, man kan snubbla, han kan vägra, man kan ta fel karl osv.

Här hemma fanns 4 ungar som längtade till att jag skulle dra så de kunde få mysa i soffan ensamma med Magnus (som jag ju gärna lägger beslag på annars).


Dunderförkyld Mosan har gosat ner sig hos en dunderförkyld Magnus (som hon smittat) som blir tvungen att vakta 4 kids medan jag sticker och snor en dans. Leon har hängt på mössmodet, men det är rätt varmt här så hatten sitter högt :).


Kändes helt knäppt med att stå o sminka sig, klä upp sig som för en partykväll - för ett framträdande på 3 minuter haha. Men jag banga inte iaf, det känns skönt! Det värsta som hände var ändå att jag dansade av honom glasögonen - det var inte meningen och kunde blivit dyrt. Shit, nu när jag sitter här kom jag på att det var jag som plocka upp dem från golvet åt honom - med röven ut mot publiken - i en riktigt kort klänning, ä fy fan, nu blev det jobbigt!!! Hoppas de var bra tankade, blir helt generad här nu.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar