lördag 4 augusti 2012

Våga hata blåbärsplockning!!


 Semester 


Är hundvakt hos mamma i Ankarsrum - perfa! Nu ska vi vara hurtiga natrumänniskor och ge oss ut i blåbärsskogen!! Det är ju en sån där grej man bara äääälskar att göra. Tillsammans med kids och hundar i skogen - underbart och fridfullt, plocka lite blåbär......

Fan heller - först käkar hundarna upp alla blåbär eller pinkar på dem - sen blir vi varse att naturen är en ond djävul!!!
Jensen fattar inte det där med att plocka först och äta sen!

Priset man får betala för 0,75 l blåbär och 20 minuters ryggböjande
Mitt ena knäveck - likadant med andra och armar och halsen och......



Myggor älskar Mosan - hon har ungefär dubbelt så många bett som mig stackarn!!

Ludde drog hem efter 10 minuter - sen gick Emil. Moa och jag höll ut ett tag till för detta:
Jäkligt gott - men fan inte värt besväret!
Jag tänker INTE plocka mer blåbär!! Ska aldrig mer tycka att det är lite dyrt när jag köper dem!

Vi är överens här - VI HATAR MYGGOR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar