tisdag 31 maj 2011

Det här med muskler, smeknamn och att svälja!

Jag gillar muskler, att känna på dem alltså. Visst det är snyggt också med lagom muskler både på män och kvinnor, men att känna på dem är mysigare än att titta. Jag har aldrig haft några på mig själv och nu när det råder brist på andra att känna på har jag upptäck att jag börjat känna på mina armar! Sjukt jag vet, men jag har tränat lite på sista tiden och plötsligt har mina feta danskarmar börjat forma sig lite så man kan känna att det finns muskler däri. Blir ändå lite orolig för mig själv, är det här ett normalt beteende?

Smeknamn
Jag har haft några smeknamn genom åren, men inget som jag gillat så värst. Det senaste (innan det jag ska berätta om) är "Fack-kärringen", det är mina chefer som hittat på det, visst är de gulliga?!

Nu helt plötsligt så dyker det upp från helt olika håll, helt oberoende av varandra, folk börjar kalla mig Jess!
Det ska givetvis betonas lite med dj som på engelska och används av de som känner mig lite mer än ytligt, de som vet lite mer om hur jag är inredd inuti huvudet. Jag tror jag gillart!

Att svälja!
Vissa saker kan man svälja men gör inte så ofta - andra saker ska man faktiskt inte svälja!

Jag hade vilodag igår och då passar bacillerna på att inta min kropp - så jag vaknar med lite ont i halsen. Jag gillar naturmetoder framför medicin så koksalt brukar vara mitt första vapen mot det mesta!

Att gurgla koksalt är bland det äckligaste man kan göra och man ska absolut inte svälja - men hallå, hur lätt att det att inte svälja när det redan är på plats i halsen?? Tror jag lyckades spotta ut det mesta och känner hur saltet jobbar på att ha ihjäl bacillerna!

Off to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar