tisdag 24 april 2012

En spännande dag och vad man kan ha i fickan...

Fikapaus på jobbat!

Hasse har lite svårt att sitta ner om han inte plockar ur fickan, ja det vet man ju om man har nån grej i fickan är det ju väldigt obekvämt att sätta sig.
Hasse har en grej i fickan - och en till - och en till - och en till ...... lite småsaker bara!!

Lite småplock bara!
Lunchrast
En ganska ovanlig syn på jobbet att PG har matlåda med sig - men det är nya tider när frugan jobbar på dagarna och inte kan stå med maten färdig varenda gång han är hungrig!

Ni vet att jag gillar mina chefer, men nu tycker jag de börjar bli lite larviga som ringer till varandra på morgonen och bestämmer kläder - som värsta fjortisarna. Jag vet inte, det kanske är nå´n åldersnoja!! :-)


PG - den är får du för att du envisas med att lägga på ett par år varje gång du använder mig som exempel ;)


Men dagen började med ett intressant möte - ni får höra mer om det om någon vecka eller så - men nu är jag lite hyper för jag vet vad jag vill jobba med i höst och framåt! Men jag vet ju inte än om jag får, så jag avvaktar att pladdra om det för mycket! Bara en sak - om det här blir som jag vill så får jag kombinera min passion med mina övriga skills :-).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar