torsdag 25 augusti 2011

Tidspress

Kommer inte hinna blogga mer förren efter helgen så här kommer planen för de kommande dagarna:

Idag - göra massor av blommor till tårtan- puh fan va klockan går fort fort!!

I kväll
Lägga ihop 6 tårtor och kavla marsipan till dem - på Gränsö - typ 4 timmar

I morgon kl 07.00 Ut till Gränsö - dekorera 6 bröllopstårtor - typ 4 timmar
kl 11.30 hemma igen - försöka göra mig vacker - hahaha - lycka till på den ja!
14.00 Åka till Kyrkan i törnsfall - BRÖLLOP!! Jubi, ska bli sjukt kul!

Lördag morgon - lite däven kanske men men
11.00 Går färden till Stockholmo - roadtrip med danstema!
18.00 (förmodligen) Gröna Lund - inga jävla karuseller om ni tror det - nej Salsakurs och socialdans till 23.00 typ
23.00 - natta Blir det salsaklubb

Söndag morgon
Upp o studsa mot Linköping
12.45 Salsa
13.45 Salsa (tror jag - Rexi har inte stenkoll på schemat)

sen då - förmodligen IKANO och sen hemmåt

Jag gissar att jag kommer vara rätt trött på måndag - så vilken tur att jag har semester :)

Igår drog jag ut min otäcka visdomstand - den var egentligen en jättefin tand sa tandläkarn. Jo visst men det är ju skitsamma när den ställer till jävelskap i munnen på mig! Hur som helst så är själva utdragningen ingenting mot att man inte är människa på ett par dar efteråt - inte kan äta ordentligt, inte får borsta tänderna samma kväll (uurrrrk), måste äta bommul i 3 timmar efteråt och annat äckel. Nä fy, hoppas jag slipper göra om den grejen alltså!

Måste tillbaka till blommorna - Ha en skön helg hörrni - det ska jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar