tisdag 19 juli 2011

Dansbilder och lite annat..


Nu så ska vi se!
Vardagsrumsdans och lite annat.

Tror det är 16 år sen Christel och jag dansa vardagsrumsdans - det är lika kul fortfarande :)

Christel värsta ärtan - jag ser mest full och skitnödig ut här!

Jenny va lite lat alltså - men vi fick fart på na till slut och sen gick det liksom inte att stoppa henne........alls!


Anna tog det rätt lugnt -
 Alltså Anna -vad har Gnosjö gjort med dig egentligen?????
Det var ju du som satte igång mitt discoliv i 1:an!
Du drog ju med mig på fler Gunnebodiscon än jag vatt på Harrysdiscon :)




Ganska vanlig syn - grabbarna vilar sig i form! De kom igång sen iaf - på Harrys!

Måndagen blev lite övertid och grejer, sen skulle jag träna - trodde jag, men jag var skitslut och satsade på att slumra lite i ställe t- gick sådär, svårt att sova när hjärnan snurrar runt allt med jobbet och den här galna sommaren i övrigt!
Vidvinkeltest för körkortstillstånd. Många steg kvar, men detta är ett viktigt ett!

Snabblunch på kajen Kebabmästarn och Ramlösa i solen på kajen i Västervik
med fullt av folk som kollar in Skärgårdsfestivalen - nästan meditativt underbart!

Brända mandlar till efterrätt - fan jag trilla dit igen! Börjar sockerchocka mig redan nu
- det är ju minst en vecka tills det behovet får börja kicka in - uj uj!!


Testar att känna lite på en hoj - känns fint!! Men ä såklart livrädd för att ha sönder nå´t.
Avd "Kul på jobbet"

Dagens bästa mat! Wagybiffar med massa godsaker -grýmt!

Nähä nu ska jag iaf gå och sova - kommer se ut som 100 svåra år och fatta ingenting när den här säsongen är slut om jag inte blir bättre på den här sovagrejen!!
Men det är svårt när det finns sååå många saker som är roligare att göra!

I morgon finns risken att jag äntligen törs köra 4 hjuling - jag måste ju våga om jag ska köra 2 hjuling sen.

Ett par tips på bra musik förresten - alltså riktig musik, inte listpop:
John Mayer
Amos Lee

Superduper antistressmusik - blir helt kola i huvet - underbart!

Missing my darling nå´t sjukt! Två veckor tills jag får tillbaka dem!! :(

Go natt på er!

1 kommentar: