söndag 10 juli 2011

Sexualkunskap med farmor och första doppet!

Jag skulle ju inte, men måste.

Det var länge sedan jag skrattade så hysteriskt. Från Gunnebo ända hem till farmor i stan. Hon åkte med mig från kalaset i Ankarsrum. Min farmor är nånstans mellan 75 och 80 år och hon är lite småpryd - tycker det här med sex och sån´t är lite läskigt, har svårt att ta de rätta orden i sin mun och det är ett 100% avslutat kapitel i hennes liv (vilket jag tycker är dumt, men men).

Hur det nu var som kom vi in på ämnet (och det var inte jag som tog upp det). Hon säger:
"Och dom hade till o mä gjort ett oralt, suge och sån´t - eller är det det som är oralt - säger hon lite generat och tittar på mig"

Jag blev totalt chockad och skrattade hysteriskt - min farmor säger INTE sånna saker!!
"Men ä de dä?"
Jag kommer till sans och nickar, jo det stämmer - helt riktigt det är det som kallas oralsex.
Farmor skrattar ocskå hysteriskt nu, jag har svårt att ratta bilen så mycket skrattar vi.
Då säger hon:
"Va bra att jag fick veta det, nu kan jag lösa korsordet ja har där hemme. Det fattades ett ord med fyra bokstäver o dä va nå´t med mun vett du".
Ny skrattattack!!!
"Men farmor har du aldrig hört det förut?"
"Nä sån´t där har en aldrig gjort vet du fy fan, jag kan knappt säget! Och göret - nä fy fan jag skulle kräks ihjäl ma!!

Ha ha ha, vi skratta så vi nästan pinka på oss!

Jag tog också årets första dopp i eftermiddag. 24 grader i långsjön - sååå skönt!!
Bildbevis:



Har varit och tränat en snabbis med. Nu är det hög tid att duscha av svett och sjövatten, om 10 minuter är det Bachatnight på Skepparegatan, börjar bli lite tight!

Bye!

2 kommentarer: