fredag 15 juli 2011

Fest idag jobb i morron, nä vänta - idag.

Mmm, ska upp om 4 timmar och prestera på topp. Det ä knepigt med visfestival när man inte är ledig. Har haft en riktigt trevlig o kul grillkväll hos Jens källare. Ja alltså det spöregnade så Jens var smart o dukade bland källarförråden i hyreshuset. Skitbra faktiskt. Sen blev det såklart briggen o dancing som satan på Harrys. Skitkul som vanligt och mina partypolare höll ut längre än mig denna gång. De är lediga i morron nämligen. Jag var vuxen o gick hem kl 2 :).



Bra ju!!

Eftersom det var storm och spöregn när vi gick ner på stan hade jag paraply med mig (och sjukt frisslockigt hår).

Plötsligt när jag gick hem i min ensamhet tog marchmusiken över min Danza Koduro hjärna och paraplyet blev drillpinne. Jag drillade när jag var typ 10 år. Vet inte om jag sagt det men jag är väääldigt vänsterhänt - utom i just drillning.

Gick hela södra Järnvägsgatan hem o drillade skitbra med paraplyet på både höger o vänster hand. Shit alltså 22 år senare kom jag ihåg nån gammal koreografi :). Lite skojigt o det fick mig på bra humör. Jag var lite sur när jag gick hem nämligen.

Nu ä jag mest skittrött lite besviken på en god vän jag inte träffat på länge och lite yr i huvet.

Hoppas chefen vill hämta mig i morgon (idag) annars får jag cykla till jobbet ju - hua!!

God natt på er. I morgon är en ny dag med nytt party.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Skepparegatan,Västervik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar