söndag 10 juli 2011

Sista dagen med gänget sen in i dimman

Söndagmorgon är veckans bästa tycker jag. Alltid avslappnat och ostressat! Men idag känns den lite jobbig. Det är sista morgonen med barnen på över tre veckor! Jag vet att vi fixar det eftersom de ska ha kul semester med pappan och jag kommer jobba skitmycket - och vi har klarat fyra veckor i höstas. Men det är tufft!!

Dagens agenda är att baka färdigt beställningstårtan Roligaste biten kvar ju. Bild kommer senare.

Packa alla barnens "måste ha med till Totebo" grejer. Vilket är skitmycket nu när de ska va så länge.

Sen är det Ankarsrum och holmen klockan tre. Kalas och bad - kan bli premiär idag faktiskt. Va? Har jag inte badat i år än?? Har inte ens tänkt på det men så är det visst!! Dåligt - måste vara sämsta ever!

Kommer säkert vara rätt låg i kväll så det blir nog ingen blogg då, dessutom är ju schemat för kvällen rätt fullproppat redan (ett smart sätt att bli mindre låg när barnen åkt).



Glömde nästan. Om ni gillar coconut (själv är jag heeelt manisk) måste ni testa den här. Underbar, sätter igång fantasier om underbara dagar under palmer på vackra platser med vackra människor (ja eller män utan skor för den delen).

Ha en fin dag alla.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar