torsdag 21 juli 2011

Jobba .. "va gör du egentligen på jobbet Jessica?" - svar här

Måste bara ta en lite paus och blogga lite.

Jag glömmer att ta rast när jag jobbar över - det är ju skitkonstigt egentligen, då behöver man dem ju som bäst!

Sitter här ute på Gränsö nu och det är mörkt ute - jäkla moln!

Än funkar hjärnan hyfsat, men snart dags att gå hem tror jag. Drog i mig nån slags koffeinöverdosdryck för nån timma sen, tror det var en bra grej för skärpan i hjärnan.

För er som undrar vad jag gör på jobbet egentligen och "hur mycket kan det va att göra egentligen" så kommer här en liten lista över hur min dag sett ut ungefär:

Mitt fokus idag skulle vara mässkartan eftersom utställarna skulle få den och en massa info idag!

Fixa med mässkartan
Boka in utställare
Fakturera utställare
Boka av utställare
Kreditera utställare
Fixa med Campkartan
Släppa iväg fyrhjulingar till Törnros
Fixa med mässkartan
Telefon - kundtjänst.
Fixa med artisthotellbokningen
fixa namnlistor till hotellet
Möte
Gå igenom allt till mässkontoret med Maria (och Emmie 1,5 år - halvätna bananer i skåpet och kladdiga fönster :))
Mail - kundtjänst
Uppdatera register för Guldbågen och märkesutställningen
Fixa med mässkartan
Fixa med campkartan
Äta lunch (glömde - det blev 3 timmar sent) - vid skrivbordet.
Telefon - kuntjänst
Fixa med mässkartan
Mail - kundtjänst
Uppdatera Facebook (HojRock)
Fix med hemsidan
Korrläsning av nyhetsbrev
Telefon - kundtjänst
Möte med ny personal
Fix med hotellbokningen
Ta emot lite samtal och mail om julmässorna - ja här blir man lite trög innan hjärnan byter spår.
Kissa
Fixa mässkartan
Möte
Fix med MC Nytt inför tävlingarna
Fix med lite allt möjligt

Eftersom jag har en IP - kan jag maila med telefon - jättepraktiskt men kan gå överstyr när man kommer på sig själv med att svara på mail - nä man är på dass!!! 

Och så nu då - mässkarta fokus. Men nu är jag för trött för att göra allt rätt och för en gångs skull ska jag inte "bara" göra färdigt. Jag sover på kartan och skickar den i morgon bitti - när hjärnan är på topp och kan se alla konstiga fel jag gjort i kväll. Men överlag ser den bra ut nu!

Så om nån timma kan jag nog åka hem. I kväll ska jag bara damsuga och tvätta med - så jag är redo för lördagens klassfest sedan, visst ja jag måste ju färga håret med - fast det blir svårt att hinna - jag har inte hunnit borsta håret på hela veckan så det kommer nog ta en timma att reda ut tovorna!!


Oj, blev lite kundtjänst där då - en klubb som ville boka på campen.
Bäst att fortsätta här nu då! Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar