måndag 4 juli 2011

Rådjurskrock, tv och folk på spåret!

Har lite brått här nu.

På hemvägen körde jag p åett rådjur idag - ködre bara på stackarens alla ben så den låg där på vägen och plågades. Fy fan. Önskar att jag var karl nog att lära mig att ta ihjäl djur, men jag fixar det inte!! Skulle kanske göra det om jag var heeeelt tvungen ensam ute på nån död landsväg. Men som tur var kom det ett par karlar med kniv och yxa (folk åker visst omkring med sån´t i bilen - viken tur!!). Så det stackars djuret behövde inte vänta de 30 min det tog innan jägaren kom! Tog givetvis inga bilder på den här massakern trots att jag vet att man ska ha det på bloggen.

Tänkte lägga upp en bild på mina inflamerade armhålor i stället - men det känns som ni kan leva utan den bilden också!

Lite skakis än här! Hoppar träningen, känns mer som om jag vill krypa ner och käka upp all tårta som finns kvar!

När jag kom hem är det fullt pådrag borta vid psyket, polisbilar o blåljus - någon sprang visst omkring på järnvägen såg det ut som!

Höörni - idag har jag fått TV signal igen. Fantastiskt!! Känns lite märkligt!

Så då ska jag se på tv hela kvällen i min ensamnhet....... eller inte!

Nä, depp behöver lösas med pepp - så ikväll blir det bachatakurs på youtube och så en massa salsa såklart! Ser redan att mina vader blivit lite snyggare! Hoppas resten följer efter sen också!

Ha en trevlig kväll alla - det ska jag!

2 kommentarer:

  1. Sicken dag - hoppas din dag i morgon blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Totalt var det en bra dag Micke - med otrevliga inslag bara :)

    SvaraRadera