onsdag 22 juni 2011

Fullt ös - things to do!

Har varit fullt drag på jobbet idag - det sa bara kabäm så var dan slut och jag cyklade (ja idag igen - bra ju) hem och snabbt till gymmet innan Mosan skulle komma hem igen.

Mamma kom förbi och lämna av henne + 2 bonusbarn. Nora och Leon (lillsyrrans stora ungar). Hoppsan sa så var de här till  21.30 och nu ska jag försöka få en uppvaravad Moa i säng.

Pysslar med klassfesterna lite - checklistor och grejer - jag har nämligen bestämt att hur litet event jag än pysslar med så ska jag ha checklistor - antistressgrej som funkar skitbra!

Blir inte så långa listor som tur är! Känns som rätt lättsamma gäng jag har att göra med så jag ska inte over do it!

Pillertrillaren
Över en vecka på pillrena nu och ingen ökad aptit, sötsug, huvudvärk, ömma tittis eller andra konstiga biverkningar - än.

Men nå´t är konstigt - jag har en konstig flagning mitt på näsan och silverstänk i håret - ska jag läsa biverkningslappen eller inte, det är frågan.
Hmm.

Nä jag skiter i det - tillbaka till läggning och festplanering!

Idag kom jag ihåg:
1. Att beställa tandläkartid till Moa - yes!
2. Att försöka beställa tid på bvc - gick inge vidare, de svara inte. Ska prova i morgon igen hoppas jag att jag kommer ihåg!
3. Beställa tandläkartid till mig - jo det fick jag minsan inte för man ska ju inte tro att en visdomstand som rispar kind är nå´t att ta innan hösten - fick inte ens boka en tid - ring inte oss, vi ringer dig - liksom. Funderar på att byta tandläkare!

Glömde:
1 Mitt kött - fast jag ritat på handen - kom inte ihåg vad krysset betydde!
2. Ta pillret i morse (fan)- men det åkte ner direkt när jag kom hem så det ska inte vara några problems med hormonstörningar.
Fantastisk kort glömma lista idag - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar