torsdag 30 juni 2011

kooooppla - Mickes sista dag på jobbet!

Supersnabb blogg idag för jag har things to do strax.

Idag var Mickes sista dag på Klarkullen!
Micke du har under de år vi känt varandra både gjort mig riktigt glad och skitförbannad - och allt däremellan. Det kommer vara rätt skönt nu i början här med lite tystnad och arbetsro. Men när höstmörkret kommer kommer jag säkert att märka en viss saknad efter Micke som kommer in och sätter sig en stund och snackar lite viktigt eller fullständigt oviktigt!

Ha en fin sommar och lycka till på nya jobbet i höst!



Tupp nr 1. Per och Micke Wiberg the one and onley!



Miky and Me! Ni ser så avslappnad och lycklig han är va?
- han går på semester nu.
Jag ser mest lite skitnödig och stressad ut - har 5 tuffa men asroliga veckor kvar!



Överdrivet mycket tårta blir det och inte fan tog jag cykeln i morse. Skit!


Det får bli lite vardagsrumsdans i kväll tror jag!!



Ni kommer ihåg att jag äger på att koppla va!
Såhär ser min "musikanläggning" ut när den är rätt kopplad :)
Go kväll!

1 kommentar:

  1. Å herre!! Det trodde man aldrig, att den karln skulle lämna klarkullen! Vad ska han ta sig till nu om man får vara nyfiken;) kram

    SvaraRadera