onsdag 1 juni 2011

Styrketräning i gynställning, mintdrog och en speciell onsdag!

   
Mint!
Jag är en sucker för mint, därför köpte jag sån´t här läppbalsam med mintdoft. Jag hade ingen aning om att det skulle va så bra drag i den! Lite som den där Vicks man drog in i näsan fast på läpparna - lite läskigt först men sen fiiint! Sen är ju mint gott alltså och det tar ju snabbt slut på läpparna om man slickar på dem hela tiden. Så rätt som det är slickar jag direkt ur tuben liksom - herregud, det här är väl också en sån där grej man inte ska svälja?


Post

Det här har jag levererat idag:

Ett gäng julmässeutskick till landets alla bussbolag - får plats i Corollan såklart. Lite knepigt
bara att jag brännde förbi posten företagscenter två gånger innan jag lyckades svänga in. 





Det här brevet fick jag typ 1989 och jag blev vääldigt glad  över
 avsändaren. Idag hade det kännts lite olustigt med de
bokstäverna på avsändarsidan!
Det här brevet kom idag. Det var väntat och det innehöll bekräftelse på att skilsmässan
gått igenom. Det betyder att jag är singel nu då alltså (oj undrar hur det är).
Sorgligt såklart, men nu vänder vi blad och börjar på en ny sida, som kungen säger!
Den här bilden tog jag för att jag vill visa er hur bra jag är på att parkera jäkligt
nära staketet, för att man lätt ska kunna komma förbi på utsidan. Snyggt va?
Det här är min kollega Micke. Han kör en annorlunda lunchstil idag - kebab med kniv
och gaffel, borde va olagligt! På kontoret dessutom! Micke ville gärna vara med i bloggen
 - och jag är ju rätt snäll så han fick det.
Det här är anledninge till att Micke fick vara med. Han har en sjukt läcker kalender med
sånna här läckra skivomslag!! Har ni sätt nåt fulare??

Styrketräning i gynställning!
Så avslutar kvällen med ett träningspass med min PT och kollega Hasse. Han var på hugget, jag har nå´t virus i korppen och var en pussy och gnällspik i vissa delar av paasset! Men det gör en otrolig skillnad när det står nån och säger att jag orkar 10 till när jag helst vill lägga av. Jag kommer ha skitont i armarna i morgon och jag kommer att gilla det! Tack Hasse!!

Bl.a. tvingade han mig att köra bröst med hantlar på den här bänken! Jag är inte helt bekväm med att styrketräna liggandes på en sån här framför en spegel. Men bäst att lyda ju! Det kanske är jag som är störd (förmodligen är det så) men det går inte att inte få konstiga bilder i huvet. Det är nog bara de som är helt 1000% träningsnördar som detta känns heeelt naturligt för och som inte ser annat än en träningsbänk helt enkelt.
Gynposition  - kan man göra det på nåt annat sätt?

Jag hann med lite annat också såklart, känner mig helt tillfreds denna onsdagkväll! Fick lite tidsbrist när jag skulle iväg och träna. Jag är väldigt glad att jag har dator och kamera kvar - de stod på köksbordet med öppet fönster. Bra Jessica!!

Men hörrni - var det i kväll man skulle dricka vin eller nå´t det är ju ledigt i morgon?
Go kväll!

ps- förhandsgranskningen funkar inte - därför ser det ut som skit i inlägget idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar