onsdag 1 juni 2011

Facebooka i sömnen och flexmorgon

Klockan 03:25 flyger jag ur sängen, sliter åt mig telefon och börjar klicka runt hyretiskt - direkt in på Facebook såklart. Sidorna flyger omkring och jag hittar inte inlägget jag skulle läsa som var såååå vikitigt mitt i natten. Efter några minuter stannar jag upp och fattar att jag Facebookar i sömnen, herregud - var ska det sluta?? Jag ber om ursäkt om någon fått nå´t skitkonstigt inlägg eller meddelande efter kl 3 i natt. Allt som kommit innan 23 var jag dock helt vaken när jag skrev!

FlextidI går kom jag 30 minuter sent till jobbet eftersom min beslutsångest över cykel eller bil drog ut på tiden. Men jag har lite flex så det är inte så farligt. Hur som helst så var ju tanken då att jag skulle jobba till 17.30. Men jag är lika dålig på att gå hem från jobbet som på att komma isäng. Får också lite dåligt samvete när jag kommer sent på morgonen att jag automatiskt lägger på lite mer tid när jag ska flexa tillbaka. Kl 18.00 kände jag att jag var skithungrig så då fattade jag att det var dags att trampa hemåt.

Det blev ingen träning igår, jag fick avboka Bodey Jam passet - det gör jag väldigt ogärna!! Men min  kropp sa att en mil på cykel räcker för dagen, kände mig som om jag hade huvudet i en glasburk typ.

Idag kanske jag ska träna med en kollega, han är typ uppväxt på gymmet och är rätt hård mot mig vilket är skitbra. Måste bara få ur huvudet ur glasburken först!

Min inläggsklocka går visst fel. Den är alltså 8 nu inte 22.50, hm får försöka fixa det i kväll.
Ha en bra dag vett ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar