fredag 17 juni 2011

Nu vet jag inte vad som hände riktigt...klassfest, årgångsfest och så lite Hojrock - Juli blir fint!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig - jag är i nån slags festplanerarfas! Förra veckan var det 30årskris, men nu vet jag inte.

Jag skulle ju lära känna lite nya människor den här sommaren var tanken - vad händer? Jag bjuder in alla gamla klasskompisar från höger och vänster till diverse fester! Det är skitroligt med klassfester ju eftersom jag älskar att garva åt gamla minnen, så det kommer säkerligen bli en väldigt kul månad juli!

Tur att jag har semester i augusti! Jag får lära känna nya människor i då i stället - på Skara sommarland eller nå´t!

Idag är det den stora studentdagen - men vänta nu det är ju det som är förklaringen!!!!! Jag har fått studentpsykos och gått i barndom - Bailando bailando amigos adios adios...........Den var hetast när jag tog studenten för 14 år sen! Idag är det " Om sanningen ska fram -Vill du ligga med mig då". Det känns som om det var lite bättre förr :).

Här är min lillebror som tog studenten idag - han vill bli datasperare eller nå´t när han blir stor tror jag:


 
Pappa Tommy och brorsan Niklas! Niklas är en ganska lugn kille men det är skitsvettigt och obekvämt att gå i kostym hela da´n! Pappa hade lite bråttom iväg - han ska cykla Vätternrundan i morgon - hurtbulle!
 
Så var det ju Emily då också. Barnens kusin (pappans brorsas dotter)!

Här har vi underbara Emidisa! Först ut, snyggast, brunast och gladast - verkar det som!



Kramkalas med mamman och pappan!


Hon är sig lik! Så många timmar har jag spenderat med den här tjejen
- mest när hon såg ut ungefär som på bilden och jag var typ 14år!
Kan inte fatta att hon är så stor
- det innebär också att jag är skitgammal!


Sååå snygg! Snygga naglar med - dem har min mamma gjort!  
 Nog kom det en liten tår alltid!

Jag sitter fortfarande och funderar på vad fredagkvällen har att erbjuda! Inte ett skit verkar det som, men det märker man ju inte heller när man sitter vid datorn!

Dags att ta tag i saken, i morgon förmiddag är det fotboll för hela slanten och sen, kanske jag drar till Oskarshamn - den staden kan faktiskt få en chans till - men bara kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar