måndag 27 juni 2011

Om benet somnar är det normalt att delar lite längre upp också gör det?

Hej på er.

Tidig och kort blogging idag - fullt upp hela kvällen.

Idag fyller min son år och jag är inte där!! Första gången i hans liv jag inte är där på hans födelsedag, känns kasst faktiskt! Men det är ju såhär det kommer vara nu. När Moa fyller år kommer jag vara ända borta i Växjö och inte ha en chans att komma hem ens dagen innan och gratta, unsch och fy - men jag kan inget göra åt det - jo eller det kan man ju alltid. Man kan ju sluta jobba - men det känns inte så aktuellt!
Satt mig här nu 5 minuter och tog en shake innan träning, reser mig upp - då sover hela vänster benet och vänstra blygdläppen - jag undrar om det är normalt - att läppen hänger med i domningen!! Det har alltså hänt mig förut, men så är det även med andra grejer som händer - ingen annan (eller så säger de bar inget för det är ju lite pinit). Visst, sover hela benet spelar det ju inte så stor roll om resten hänger med - det är ju värre med kramp (jo det har också hänt där - eller krampkänsla det är ju ingen muskel direkt och borde inte kunna krampa). Det gick iaf över ganska snabbt denna gång som tur var!

Inte mycket biverkninga på pillrena - nån hudskit i ansiktet och på ryggen, vilket säkert inte blivit så mycket om jag inte varit där och pillat - åååå vad svårt det ska vara att låta bli då!!! Och lite mellanskit som är helt vanligt och normalt. Så det känns toppen än så länge. Gott hopp om att jag äntligen hittat rätt efter 20 år av testing testing. Har tom provat pessar - de fattade knappt att jag mena allvar på apoteket - så´nt använder man ju inte nuförtin, det är ju omodernt. Ja och inte var det särlkilt bra heller.

Jag kommer ihåg lådan som vår Biologilärare kallade för "snusklådan" (jävla pucko) med alla p medel som fanns 1992. Jag har testat allt + alla nya (utom de starkaste hormongrejerna).
Helt sjukt att det inte kommit nå´t vettigt som man kan använda männen som försökskaniner till i stället. Kvinnorna har gjort sitt här kan jag tycka!

Ja, det var bara en liten detalj i dagens kåseri.

Nu blir det träning och sen mer filmtajm i kväll kanske - hyrde ju 5 filmer igår - kom hem med en massa RomComs med 90- talshunkar. Konstigt - jag ska ju inte ha nån ägglossning nu och inte känner jag mig särskilt romantisk heller. Hm, ja ja.

Jag undrar varför jag envisas med att stoppa in ett j i särskilt hela tiden - Danska generna slår till.

Hej hopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar