torsdag 9 juni 2011

Underredes besiktning ta två betala för en!!

Underredes besiktning. Sånt måste man ju tyvärr göra ibland.



Intressant förmiddag. Tjejen i kassan blev lite stressad - oj oj vi måste ju göra gravtest ifall de ska sätta in spiral. Jag lugna henne! Oooonoo we don't, och jag har inte drogat mig heller så det blir nog inget sätta in främmande föremål i mitt underrede idag - if ever!!

I alla fall. Jag hade tid hos min favogyn Wivi, hon är stenproffs, rutti och är kvinna!!! Blir mottagen av Wivi o lilla praktikanten (en trevlig kille något år yngre än mig). Underbart - då är man försökskanin igen. Han ska ju bli gyn - men är ju redan man så man kan ju tycka att han skulle veta var man siktar - men nooooo. Fast han va skitnervös o generad stackarn. Det är ju tur att jag är som jag är, serviceinriktad å så och bra på att låtsas att det är helt avslappnat och naturligt och skoja lite om fotsvett å så - så att inte han skulle behöva va generad. O lord - varför tar jag på mig det ansvaret liksom??

Hur som helst så efter en dubbel (en proffsig o en lite mer grävande) o en detaljerad ultraljudguidad lektion i allt som händer runt ägglossningen fick jag mitt betyg. Allt bra och beviset på det jag alltid sagt - jag har väldigt höga hormonflöden.

Fick lite moderna p piller för att få lite lugn i kroppen (hoppas). Normalt sett funkar min kropp väääldigt dåligt med spiraler, pessarer, piller o annat kul. Eftersom den är så förbannat hormonstinn och därigenom funkar jävligt bra att göra barn med.

Men forskningen går framåt alltså. Nu kanske jag slipper leta efter den här skylten när det är PMS dags





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar